دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با فعالان کانون فرهنگی مصباح
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان قزوين با فعالان کانون فرهنگي مصباح

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین با فعالان کانون فرهنگی مصباح

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون فرهنگي هنري مصباح در شهرستان قزوين، شهر اقباليه بازديد کرد و از نزديک در جريان روند فعاليت اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 39909 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین (چهارشنبه 12 مرداد) از کانون فرهنگی هنری مصباح در شهرستان قزوین، شهر اقبالیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این کانون قرار گرفت.


باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری مصباح ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده براهمیت استفاده از ظرفیت مسجد به منظور انجام فعالیت های فرهنگی، جذب افراد و پرورش استعداد های آنها اشاره کرد.

 وی ادامه داد: فعالیت فرهنگی اقدامی هدفمند و برنامه ریزی شده است که منجر به  شناخت و پرورش استعدادهای افراد می گردد و معمولا این اقدامات در زمان و مکان معین و با روش خاصی صورت می گیرد. با توجه به فضای معنوی و امن مسجد و همچنین اهمیت محور قرار دادن آن در جامعه اجرای این فعالیت ها در مساجد امری مهم و حیاتی می باشد که کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی در این عرصه درحال نقش آفرینی بوده و حقیقتا از پیشگامان دفاع از فرهنگ ایرانی اسلامی می باشند.

در ادامه «عسگری» مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح مسجد توحید هم گزارشی از فعالیت های این کانون در زمینه مهد قرآنی و کلاس های تابستانی کانون ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون مصباح و امام جماعت مسجد توحید با اهدای لوح، تابلو فرش حرم امام رضا(ع) و سنگ حرم سیدالشهدا(ع) تقدیر شد.

 

کلمات کلیدی: بچه های مسجد