بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون شهدای چوبیندر
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين از کانون شهداي چوبيندر

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون شهدای چوبیندر

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون شهداي چوبيندر بازديد کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 39700 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین (چهارشنبه 5 مرداد) از کانون شهدای چوبیندر در شهرستان قزوین، شهر چوبیندر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این کانون قرار گرفت.


باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهدای چوبیندرضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده براهمیت استفاده از ظرفیت مسجد برای تقویت پایه های فرهنگی جامعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده اشاره کرد.

 وی ادامه داد: پایین بودن سطح مطالعه در کشور ما ناشی از ناآشنایی و عادت نداشتن به مطالعه از دوران کودکی است؛ کانون های فرهنگی باید از ظرفیت کتابخانه های خود در جهت تقویت قرهنگ مطالعه و رشد و تعالی مردم جامعه استفاده کنند چرا که کتاب دریچه ای است به سوی علم و معرفت و مطالعه راهی است بسیار ساده و عملی برای پرورش استعدادهای خداداد انسان و آموزش علوم و فنونی که او را در مسیر رشد و تکامل راهنمایی کند

در ادامه «ابراهیمی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای چوبیندر مسجد صاحب الزمان (عج) هم گزارشی از فعالیت های این کانون در زمینه فرهنگی و کلاس های تابستانی کانون ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون شهدای چوبیندرو امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) با اهدای لوح، تابلو فرش حرم امام رضا(ع) و سنگ حرم سیدالشهدا(ع) تقدیر شد.