کارگاه تخصصی مدیریت اینستاگرام در مجموعه‌های فرهنگی برگزار می‌شود
کارگاه تخصصي مديريت اينستاگرام در مجموعه‌هاي فرهنگي برگزار مي‌شود
ویژه برادران عضو در کانون‌های مساجد استان قزوین؛

کارگاه تخصصی مدیریت اینستاگرام در مجموعه‌های فرهنگی برگزار می‌شود

باغبانها از برگزاري کارگاه تخصصي مديريت اينستاگرام در مجموعه‌هاي فرهنگي با همکاري سازمان فضاي مجازي سراج ويژه برادران 16 تا 25 سال عضو در کانون‌هاي مساجد استان قزوين خبر داد.
شناسه خبر : 39450 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین :«محمدحسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت اینستاگرام در مجموعه‌های فرهنگی  با همکاری سازمان فضای مجازی سراج ویژه برادران 16 تا 25 ساله عضو در کانون‌های مساجد این استان خبر داد. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در این دوره مباحث چرایی ورود به فضای اینستاگرام، تکنیک های حضور موثر در اینستاگرام و تکنیک های تولید محتوا بصری ویژه اینستاگرام ارائه می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در دوره های آموزشی مذکور می توانند تا 2 مرداد ماه به سایت mehvarevasl.ir مراجعه کنند و فعالان کانون های مساجد استان می توانند از 80 درصد تخفیف برای شرکت در این دوره ها استفاده کنند.

باغبانها یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این دوره ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02833690781 تماس حاصل کنند.