بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از کانون فرهنگی هنری شهید «منصور رئیسی»
بازديد مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين از کانون فرهنگي هنري شهيد «منصور رئيسي»

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از کانون فرهنگی هنری شهید «منصور رئیسی»

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين با همراهي مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد اين استان، از کانون شهيد «منصور رئيسي» در مسجد رضوي شهر زياران از توابع شهرستان آبيک بازديد به عمل آورد.
شناسه خبر : 39429 تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین:«محمد حسین فائزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با همراهی «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، روز شنبه 25 تیرماه، از کانون شهید «منصور رئیسی» در مسجد  رضوی شهر زیاران از توابع شهرستان آبیک بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.

بر پایه این گزارش فائزی، در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید رئیسی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت هنرهای نمایشی در تقویت باورهای جامعه بیان کرد: در طول تاریخ مساجد بازوان توانمند اسلام بوده و امروزه نیز در امر اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

در ادامه «باغبانها» ضمن تقدیر از فعالیت های کانون شهید منصور رئیسی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید بستری برای جذب استعداد های هنری و رشد و تعالی آنها باشد.

وی گفت: نیاز امروز جامعه به هنرمند متعهد و انقلابی امری ضروری است و مساجد می توانند همچون گذشته در پاسخ به این نیاز جامعه نیز نقش آفرینی کنند.

 در ادامه «علی صالحی زیارانی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید منصور رئیسی هم  گزارشی از فعالیت های این مجموعه در عرصه ی هنر های نمایشی ارائه کرد.   

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون شهید رئیسی  و هیات امنای مسجد رضوی با اهدای لوح، سنگ حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و تابلو فرش حرم امام رضا(ع) تقدیر شد.