چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه با حضور برادران عضو در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود
چهارمين دوره مدرسه هنر و رسانه با حضور برادران عضو در کانون‌هاي مساجد قزوين برگزار مي‌شود

چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه با حضور برادران عضو در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود

باغبان‌ها، از برگزاري چهارمين دوره مدرسه هنر و رسانه با همکاري کانون فرهنگي هنري توحيد ويژه برادران عضو در کانون‌هاي مساجد و در محدوده سنين 16 تا 25 سال خبر داد.
شناسه خبر : 39386 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین:«محمدحسین باغبانها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری چهارمین دوره مدرسه هنر و رسانه با همکاری کانون فرهنگی هنری توحید ویژه آقایان در سنین 16 تا 25 سال خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در این دوره آموزشی طراحی پوستر توسط «محسن میرزا محمدی ها»، انیمیشن توسط «مهدی هاشم خانلو»، تدوین و کارگردانی «توسط علیرضا صباحی فر»، عکاسی توسط «میثم ملکی»، موشن گرافیک توسط «محمدعلی حاجی پور» و دوره کسب و کار هم توسط «محمدمهدی افشار»  تدریس می شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در دوره های آموزشی مذکور می توانند تا 31 تیر ماه به سایت mehvarevasl.ir مراجعه کنند و فعالان کانون های مساجد استان می توانند از 70 درصد تخفیف برای شرکت در این دوره ها استفاده کنند.

باغبانها یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این دوره ها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02833690781 تماس حاصل کنند.