بازدید مدیر ستاد فهمای استان قزوین از دو کانون فرهنگی هنری و دیدار با بچه‌های مسجد
بازديد مدير ستاد فهماي استان قزوين از دو کانون فرهنگي هنري و ديدار با بچه‌هاي مسجد

بازدید مدیر ستاد فهمای استان قزوین از دو کانون فرهنگی هنری و دیدار با بچه‌های مسجد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين چهارشنبه 15تير ماه، از کانون‌هاي «بعثت» و «راه ظهور» ديدار کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين کانون‌ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 39074 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین (چهارشنبه 15 تیر) از دو کانون فعال در عرصه خواهران به نام های «بعثت» و «راه ظهور» در شهرستان تاکستان و شهر نرجه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این کانون ها قرار گرفت.


باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری بعثت با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مسجد برای جذب و توانمند سازی بانوان اظهار کرد: بانوان با حضور در مسجد می توانند از این فضای معنوی برای پیشرفت در بخش های مختلف زندگی خود بهره ببرند.

 وی ادامه داد: پیشرفت و تعالی جامعه منوط به رشد خانواده می باشد و با توجه به نقش محوری مادر در خانواده، بانوان نقش مهمی در آینده کشور دارند.

در ادامه «غفاری» مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد امام جعفر صادق (ع) هم گزارشی از فعالیت های این کانون در زمینه اشتغالزایی، مشاوره خانواده و فعالیت های تابستانی کانون ارائه کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بازدید از کانون فرهنگی هنری راه ظهور مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) هم به اهمیت نقش مادر در تربیت فرزندان و رسیدن به جامعه متعال اشاره کرد.

وی بیان کرد: بانوان همانگونه که در سال های دفاع مقدس نقش پررنگی در پشت جبهه های نبرد حق علیه باطل داشتند امروز هم باید در سنگر جنگ فرهنگی ایفای نقش کنند.

در ادامه «شیخ ها» مدیر کانون فرهنگی هنری راه ظهور مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) هم گزارشی از فعالیت های این کانون در زمینه جذب و تربیت دختران نوجوان و فعالیت های تابستانی کانون ارائه کرد.


گفتنی است در پایان این بازدید ها از مدیران و فعالان کانون های بعثت و راه ظهور و امامان جماعت مسجدهای حضرت موسی بن جعفر (ع) و امام جعفر صادق (ع) با اهدای لوح، لوح فرش حرم امام رضا(ع) و سنگ حرم سیدالشهدا(ع) تقدیر شد.