میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از دوره آموزشی «خانواده متعالی»
ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين از دوره آموزشي «خانواده متعالي»

میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از دوره آموزشی «خانواده متعالی»

باغبان‌ها، از برگزاري دوره آموزشي «خانواده متعالي» به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين ويژه بانوان خبر داد.
شناسه خبر : 38793 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از برگزاری دوره آموزشی «خانواده متعالی» ویژه بانوان فعال  در مجموعه های فرهنگی توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه بانوان در سنین 18 تا 35 سال بوده که «آزادی برای آرامش»، «خانواده صمیمی و فضای مجازی»، «بچه ها نیاز به تربیت دارند» ، «خانه داری شادم آرزوست»، «این گره با دست باز می شود» و «با همسرم» از جمله عناوین این دوره آموزشی است.

وی عنوان کرد: در دوره آموزشی خانواده متعالی، راهکارهای فقهی و روانی برای استفاده صحیح از فضای مجازی، احکام تربیت فرزند و روایات تربیتی، زندگی مطلوب در رعایت حق همسر و نظر معصومین در همسردار تبیین می شود.

 

باغبانها اعلام کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام محمدی نژاد، رئیس موسسه جامعه الاحکام قم و مشاور استاندار قزوین و مولف بیش از 30 کتاب در زمینه احکام برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: این دوره از دوشنبه 20 تیر ماه به مدت هشت هفته از ساعت 9:30 تا 11:30 در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار می شود که علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی خانواده متعالی در صورتی که تا 18 تیر ماه در این دوره ثبت نام کنند می توانند به صورت رایگان در این کلاس ها شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: افراد برای ثبت نام می‌توانند به آدرس اینترنتی mehvarevasl.ir مراجعه کنند همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02833690782 تماس بگیرند.

باغبانها در پایان خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل حضور بانوان دارای فرزند در این دوره آموزشی، شرکت کنند گان می توانند با کودکان زیر هفت سال خود در این برنامه شرکت کنند که برنامه ویژه ای هم برای کودکان سه تا هفت سال تدارک دیده شده است.