همکاری کانون‌های مساجد و سازمان سراج استان قزوین در عرصه برنامه‌های آموزشی فرهنگی
همکاري کانون‌هاي مساجد و سازمان سراج استان قزوين در عرصه برنامه‌هاي آموزشي فرهنگي

همکاری کانون‌های مساجد و سازمان سراج استان قزوین در عرصه برنامه‌های آموزشی فرهنگی

در جريان ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و رئيس سازمان سراج استان قزوين، نسبت به همکاري‌هاي دو جانبه در راستاي ارايه برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي بحث و تبادل نظر شد.
شناسه خبر : 38720 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین روز پنجشنبه 9 تير ماه با «حامد کبودوند» رئيس سازمان سراج استان ديدار و گفتگو کرد و در جريان ظرفيت ها و فعاليت هاي اين سازمان قرار گرفت.

              

باغبان‌ها در این نشست که در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شد، با اشاره به اهمیت موضوع سواد رسانه ای و استفاده از این ظرفیت بزرگ در امر جهاد تبیین گفت: با توجه به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی توسط آحاد مردم و بویژه نوجوانان و جوانان لزوم ترویج فضای سواد رسانه ای و  استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در جهت تربیت فعالین عرصه رسانه امری لازم برای تحقق جهاد تبیین است.  


وی اظهار کرد: ایجاد یک فضای رسانه ای به منظور بهتر دیده شدن فعالیت های کانون ها و مجموعه های انقلابی امری مهم و ضروری است.


باغبان ها ادامه داد: با توجه به حضور نوجوانان و جوانان مستعد در مساجد و همچنین در کانون های شهرستان ها آموزش آنها در زمینه رسانه امری لازم است و می توان از ظرفیت سازمان سراج در این راستا استفاده کرد.


این گزارش می افزاید: در ادامه کبودوند»، رئیس سازمان سراج، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت های این سازمان ارائه کرد و گفت: سراج توانایی ارائه یک بسته آموزشی به کانون ها و همچنین تربیت مربیان سواد رسانه ای از بین اعضای آنها را دارد و اساتید این مجموعه نیز آماده ارائه آموزش برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.