بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون پیروان قائم آل محمد(ص)
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين از کانون پيروان قائم آل محمد(ص)

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون پیروان قائم آل محمد(ص)

باغبان‌ها، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون پيروان قائم آل محمد(ص) محله هادي آباد بازديد کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين کانون قرار گرفت.
شناسه خبر : 38702 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، شنبه 11 تیرماه، از کانون پیروان قائم آل محمد(ص) در مسجد  چهارده معصوم(ع) محله هادی آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.


باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری پیروان قائم آل محمد(ص) با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت مساجد در تقویت باور ها و افزایش معنویت در جامعه بیان کرد: مساجد بستر رشد و جریان‌سازی فرهنگ اسلامی بوده و همانگونه که در سال های دفاع مقدس محلی برای اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل بودند امروزه نیز باید در جنگ فرهنگی و رسانه ای سنگری برای تربیت و رشد جوانان و نوجوانان باشند.  


وی ادامه داد:کمبود امکانات در مساجد نباید باعث کاهش روحیه انقلابی و دغدغه مندی ما شود البته که این مشکل نیز باید حل شود و مساجد ما به منظور جذب نوجوانان و جوانان باید از امکانات مطلوب بهره مند باشند.


در ادامه «محمد رحمتی» مدیر کانون فرهنگی هنری پیروان قائم آل محمد(ص) مسجد چهاده معصوم(ع) هم  گزارشی از فعالیت های این کانون در عرصه ی برگزاری محافل انس با قرآن ارائه کرد. 


گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون پیروان قائم آل محمد(ص) و هیات امنای مسجد چهاده معصوم (ع) با اهدای لوح و لوح فرش حرم امام رضا(ع) تقدیر شد.