بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون شهید حاج قاسم سلیمانی
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قزوين از کانون شهيد حاج قاسم سليماني

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از کانون شهید حاج قاسم سلیمانی

باغبان‌ها، مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين از کانون شهيد حاج قاسم سليماني در شهر قشلاق از توابع شهرستان آبيک بازديد کرد.
شناسه خبر : 38671 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در قشلاق بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این کانون قرار گرفت.

باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای رسانه اظهار کرد: نوجوانان و جوانان فعال در کانون ها می توانند از فضای رسانه برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بهره ببرند و مساجد و کانون ها می توانند  مکانی برای تربیت نفرات دغدغه مند و متخصص برای فعالیت در این حیطه باشند.

وی اظهار کرد: امروزه ارتباط نزدیک بین هیات امنای مساجد و جوانان از ضرورت هاست واین نزدیکی می تواند نتایج مطلوب فعالیت ها را به شدت افزایش دهد.

در ادامه «نهاوندی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قشلاق هم گزارشی از فعالیت های رسانه ای  این کانون در طول سال ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این بازدید از مدیر و فعالان کانون شهید حاج قاسم سلیمانی و هیات امنای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با اهدای لوح و لوح فرش حرم امام رضا(ع) تقدیر شد.