گسترش همکاری میان کانون‌های مساجد و بسیج هنرمندان استان قزوین
گسترش همکاري ميان کانون‌هاي مساجد و بسيج هنرمندان استان قزوين

گسترش همکاری میان کانون‌های مساجد و بسیج هنرمندان استان قزوین

طي نشست مشترک ميان مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و مسئول بسيج هنرمندان استان قزوين نسبت به گسترش همکاري‌ها ميان دو مجموعه تاکيد شد.
شناسه خبر : 38642 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌‌ای (فهما) از استان قزوین: نشست مشترک «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد و «سید جواد خسروی» مسئول بسیج هنرمندان استان  قزوین با هدف گسترش همکاری های مشترک برگزار شد.


باغبان‌ها در این نشست طی سخنانی با اشاره به تاثیرگذاری هنر در جامعه گفت: لزوم ترویج هنر انقلاب بین عموم مردم و استفاده از ظرفیت مساجد در راستای تربیت هنرمند متعهد انقلابی امری لازم در ادامه مسیر انقلاب است. 


وی ادامه داد: هنر در عرصه های مختلف فرهنگی، تربیتی، اقتصادی امری تاثیرگذاربوده و اساسا هنرمند فردی است که بتواند از هنر خود در این قبیل فضاها بهره برداری حداکثری داشته باشد.

 

باغبان‌ها ادامه داد: با توجه به جذب و حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، آموزش این قشر در زمینه هنر ضروری است لذا می توانیم در این عرصه از ظرفیت بسیج هنرمندان استفاده کنیم.

 

در ادامه «خسروی» مسئول بسیج هنرمندان نیز طی سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت ها و ظرفیت‌های این واحد پرداخت و گفت: اساتید و هنرمندان بسیجی این مجموعه آماده ارائه برنامه های آموزشی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.