کانون‌های مساجد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند
کانون‌هاي مساجد و جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان قزوين تفاهم‌نامه امضا کردند

کانون‌های مساجد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین تفاهم‌نامه امضا کردند

ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي استان قزوين، با هدف راه‌اندازي مدرسه تشکيلاتي به منظور توانمندسازي هسته‌هاي منتخب مجموعه‌هاي فرهنگي و کانون ها تفاهم‌نامه امضا کردند.
شناسه خبر : 38627 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: طی برگزاری مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید مهدی خضری» امام جمعه موقت و دبیر جبهه فرهنگی استان قزوین، «سید رضی آقاسیدی» معاون توسعه استاندار، «عباس کاظمی» فرماندارقزوین، «مجید وفاپور» مشاور و دستیار ارشد استاندار، «محمدمهدی مدرسی»  مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، «کبری علیخانی» مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و «محمدحسین فائزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، تفاهم نامه ای با موضوع تاسیس مدرسه تشکیلاتی به منظور توانمند سازی هسته های منتخب مجموعه های فرهنگی و کانون های مساجد به امضا رسید.

 در این مراسم «محمدحسین باغبان‌ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین بیان کرد: امروز در سالروز شهادت شهید بهشتی قرار داریم و یکی از توصیه ها و رویه های ایشان بحث نگاه تشکیلاتی به مجموعه ها و گروه ها است و می خواهیم با امضای این تفاهم نامه شروعی در این حوزه داشته باشیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: ستاد کانون ها و جبهه فرهنگی هر 2 از مجموعه های مردم نهادی هستند که بُعد دولتی آنها کمرنگ است و بدنه آنها و عمق فعالیت شان توسط گروه های مردمی رخ می دهد.

وی خاطر نشان کرد: از این رو در راستای گسترش همکاری ها و هم افزایی بین دو مجموعه این تفاهم نامه به امضا رسید که امیدواریم منشا خیر و برکات بود.

گفتنی است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان جهت راه انداری مدرسه تشکیلاتی به منظور توانمندسازی هسته های منتخب مجموعه های فرهنگی و کانون های مساجد به امضا رسید.