بازدید مدیر ستاد فهمای استان قزوین از دو کانون فرهنگی هنری و دیدار با بچه‌های مسجد
بازديد مدير ستاد فهماي استان قزوين از دو کانون فرهنگي هنري و ديدار با بچه‌هاي مسجد

بازدید مدیر ستاد فهمای استان قزوین از دو کانون فرهنگی هنری و دیدار با بچه‌های مسجد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين يکشنبه 5 تير از کانون هاي محبين ابناء الزهرا و امام رضا (ع) ديدار کرد و از نزديک در جريان فعاليت‌هاي اين کانون‌ها قرار گرفت.
شناسه خبر : 38557 تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: «محمدحسین باغبان ها» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین (یکشنبه 5 تیر) از کانون های «محبین ابناء الزهرا» و امام رضا (ع) در قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این کانون ها قرار گرفت.


باغبان‌ها در بازدید از کانون فرهنگی هنری محبین ابناء الزهرا با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت نوجوانان فعال در مسجد اظهار کرد: نوجوانان با حضور در مسجد می توانند از این فضای معنوی برای پیشرفت در بخش های مختلف زندگی خود بهره ببرند و مسجد بعد از خانواده مهمترین مکان برای تربیت فرزندان ما برای آینده جامعه است.


در ادامه «مهدی سیاهکلی» مدیر کانون فرهنگی هنری محبین ابناء الزهرا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) هم گزارشی از فعالیت های این کانون در طول سال به ویژه ایام تابستان در دو بخش خواهران و برادران ارائه کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در بازدید از کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) هم با اشاره به ظرفیت این کانون، بر تولید محتوای مناسب در فضای مجازی تأکید کرد.


گفتنی است در پایان این بازدید ها از مدیران و فعالان کانون های محبین ابناء الزهرا و امام رضا (ع) و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و مسجد امام رضا (ع) با اهدای لوح و لوح فرش حرم امام رضا(ع) تقدیر شد.