کانون‌های فرهنگی هنری دارای شبکه گسترده مردمی و یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است
کانون‌هاي فرهنگي هنري داراي شبکه گسترده مردمي و يکي از رويش‌هاي انقلاب اسلامي است

کانون‌های فرهنگی هنری دارای شبکه گسترده مردمی و یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام رمضاني گفت:کانون‌هاي فرهنگي هنري يکي از رويش هاي انقلاب اسلامي است که داراي شبکه گشترده مردمي است.
شناسه خبر : 36022 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین: درمراسم تجلیل از مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری استان قزوین  در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برگزار شد، حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: امسال بعنوان سومین سال متوالی است که رویداد ملی فهما در فضای مجازی و با حضور مدیران و اعضای کانونها برگزار میشود . 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این زیست بوم مجازی (سامانه بچه های مسجد)، دارای ظرفیت های است و می توان از طریق این سامانه فعالیت های کانونها را رصد و ارزیابی نمود و از تجارب کانون های فعال استفاده نمود و فضای بسیار غنی برایتولید دانش بومی و شرکت در دوره های آموزشی است .

 

وی افزود:انتظار ما این است مسجدی ها علاوه بر حضور در عرصه میدانی در فضای مجازی نیز موثر عمل نمایند و فهما بعنوان شبکه فرهنگی منسجمی است که کانونها میتوانند از ظرفیت دیگر کانونها نیز بهره مند شوند.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد:کانون های مساجد دارای شبکه گسترده ی مردمی است و یکی از رویش های انقلاب نیز می باشد و ما در بسیازی از اتقاقات خوبی که در کشور رخ داده سرمنشاش بچه های مسجدی بوده اند و ما باید از این ظرفیت عظیم جوانان و نوجوانان انقلابی بیشتر ار بیش استفاده نماییم .

وی گفت: البته سیاست های نادرستی نیز در حوزه مساجد رخ داده است از جمله تصمیمات غلط نهادهای مختلف که سبب شده که برخی مساجد دچار چالش های شوند .

 

وی در پایان یادآور شد: انشالله که بتوانیم ازهمه ظرفیت های مسجد بهره مند شویم و کانونهای فرهنگی هنری بتوانند در عرصه فرهنگ و دین بیش از بیش موثر واقع شود.