مهم ترین وظیفه کانونهای مساجد احیا کارکرد های مساجد می باشد
مهم ترين وظيفه کانونهاي مساجد احيا کارکرد هاي مساجد مي باشد

مهم ترین وظیفه کانونهای مساجد احیا کارکرد های مساجد می باشد

حجت الاسلام رضواني امام جمعه شهرستان بوئين زهرا گفت : مهم ترين وظيفه کانونهاي فرهنگي هنري به همراه بسيج احيا کارکرد هاي فرهنگي و ديني مساجد است .
شناسه خبر : 35931 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین ، حجت الاسلام «اسدالله رضوانی» در مراسم تجلیل از مدیران برتر  کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بوئین زهرا در رویداد ملی فهما بیان کرد: یکی از توصیه های که اهل بیت (ع) به آن تاکید داشته اند و مقام معظم رهبری نیز فرمودند احیا مساجد و فعالیت های فرهنگی موثر در مساجد است  در این رابطه امام رضا (ع) می فرمایند (خداوند رحمت کند کسانی را که امر ما را احیا میکنند ، و فعالیت در مسجد مصداق واقعی این حدیث  می باشد.

 

امام جمعه بوئین زهرا در ادامه گفت : مسجد بعنوان یک سنگر که طبق سخنان امام که فرمودند مساجد سنگر است سنگر ها را باید حفظ کرد باید به لحاظ اعتقادی دینی و سبک زندگی نقش آفرین باشد . 

وی افزود:ما از صدر اسلام شاهد کارهای ارزنده ای در مساجد بوده ایم و امروزه نیز باید این امر در مساجد احیا شود و مهم ترین کاری که کانونها و بسیج می توانند در مساجد انجام دهند احیای کارکرد های مساجد می باشد .

 

حجت الاسلام رضوانی در ادامه گفت :ما اگر ضعیف عمل نماییم دشمن قوی دیده میشود در حالی که اینطور نیست دشمن به قدر کافی ضعیف است ما باید قوی تر از قبل کار را پیش ببریم و مساجد میتوانند در این عرصه قوی تر از قبل د میدان حاضر شوند .

 

 

 

گفتنی است در این مراسم از «روح الله علی اکبری» مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق روستای خوزنین، «عباس خاکباز» مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم در روستای عصمت آباد، «جلال شافعی» مدیر کانون فرهنگی هنری عشاق المهدی شهر ارداق و «علی فاطمی» مدیر کانون امام زمان (عج) شهر بوئین زهرا تجلیل به عمل آمد.