کانون‌های مساجد در مقام یک نهاد مردمی در سطح شهرها و روستاهای کشور در عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری حضور دارد
کانون‌هاي مساجد در مقام يک نهاد مردمي در سطح شهرها و روستاهاي کشور در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي هنري حضور دارد
مدیر ستاد فهما استان قزوین؛

کانون‌های مساجد در مقام یک نهاد مردمی در سطح شهرها و روستاهای کشور در عرصه فعالیت‌های فرهنگی هنری حضور دارد

حجت الاسلام رمضاني در برنامه تجليل از مديران برتر شهرستان بوئين زهرا که بمناسبت سالروز تاسيس کانونهاي مساجد برگزار شد گفت: کانونهاي فرهنگي هنري بعنوان يک نهاد مردمي در روستا ها و شهرها مشغول فعاليت در عرصه ديني و فرهنگي است
شناسه خبر : 35929 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) از قزوین مراسم تجلیل از مدیران برتر کانونهای مساجد شهرستان بوئین زهرا با حضور امام جمعه محترم و مدیر ستاد کانونهای مساجد قزوین صبح امروز 18 (اسفند ماه )  در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد .

 

مدیر ستاد کانونهای مساجد استان قزوین در این نشست گفت:کانونهای فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج  و با محوریت مسجد اتفاقات خوبی را در عرصه فرهنگ و دین رقم زده است و مسجد یک ظرفیت و قابلیتی دارد که مورد وثوق و اتکا مردم بوده  است .

 

وی عنوان کرد:ما در کشور مسائل و مشکلاتی داریم که در بخشی نیروهای مردمی متصل به مسجد خیلی از این مسائل و مشکلات را حل میکنند از جمله در مسئله خدمت رسانی به مناطق سیل زده و زلزله زده و در بحث کرونا وخدمات ارزنده ای را که طی چند سال  انجام دادند.

 

حجت الاسلام رمضانی گفت :چند سالی است که در مجموعه کانونهای مساجد تغییراتی در مجموعه فعالیت های فرهنگی رخ داده است و سامانه بچه های مسجد به منظور پایگاهی برای حضور مدیران و اعضا کانونها برای انجام فعالیت ها در نظر گرفته شده است و میتواننددر دوره های آموزشی شرکت و  فعالیت های خود را ثبت نمایند .

 

وی در ادامه گفت: امروزه  ما باید ظرفیت های فضای مجازی در فعالیت های کانون استفاده کنیم و البته ما نیازمند تجهیزمسائل  سخت افزاری و نرم افزاری  هستیم که مساجد خود را مجهز کنیم به این امکانات که جوانان و نوجوانان در این حوزه فعالیت های بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود:کانونهای فرهنگی هنری بعنوان یک نهاد انقلابی و مردمی است که در هر روستا و شهرستان این سرمایه عظیم وجود دارد و در نیروهای جوان و نوجوان پا دررکابی در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری را دارند .

 

وی در پایان گفت : امروز ما در مناطقی که کمترین برخورداری را از امکانات فرهنگی دارند توانستیم کانون فرهنگی تأسیس کنیم و این امر در تحقق عدالت فرهنگی اثر گذار بود ه است.

گفتنی است که در پایان این برنامه از مدیران برتردر سامانه فهما تجلیل بعمل آمد .