به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)۱۲۰۰بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع میشود
به مناسبت ولادت حضرت علي(ع)۱۲۰۰بسته گوشت قرباني در بين خانواده هاي نيازمند توزيع ميشود

به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)۱۲۰۰بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع میشود

حجت الاسلام رمضاني گفت:با همکاري موسسه حضرت خديجه (س) و سمت خدا تعداد۱۲۰۰بسته گوشت در بين خانواده هاي نيازمند توزيع ميشود.
شناسه خبر : 35177 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

حجت الاسلام «علي رمضاني» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) در قزوين گفت: به مناسبت ماه مبارک رجب و ولادت اميرالمومنين علي (ع) با همکاري موسسه حضرت خديجه (س)، برنامه سمت خدا و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، يک هزار و 200 بسته گوشت در بين خانواده نيازمند در استان قزوين توزيع مي شود.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين ادامه داد: با همکاري کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سطح استان خانواده هاي نيازمند به ويژه در مناطق محروم شناسايي شده و بسته هاي يک و نيم کيلويي گوشت در بين اين خانواده ها توزيع خواهد شد.

وي عنوان کرد: تاکنون در چندين مرحله بسته هاي گوشت در بين خانواده هاي نيازمند در سطح استان توزيع شده است که اين دهمين مرحله اي است که توزيع گوشت به منظور کمک به معيشت خانواده هاي محروم انجام مي شود.

حجت الاسلام رمضاني خاطر نشان کرد: در فرمايشي از اميرالمومنين (ع) آمده است «محبوب ترين مومن در نزد خداوند کسي است که به مومن فقيري در تهي دستي و تنگدستي دنيا و گذران زندگي کمک کند»، ان شاالله همه ما سعي کنيم تا مشمول اين فرمايش حضرت علي (ع) باشيم و سيره اهل بيت (ع) را که دستگيري از نيازمندان است را دنبال کنيم