ویژه برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان قزوین برگزار میشود
ويژه برنامه هاي دهه فجر در کانون هاي مساجد استان قزوين برگزار ميشود

ویژه برنامه های دهه فجر در کانون های مساجد استان قزوین برگزار میشود

حجت الاسلام رمضاني گفت ;به مناسبت ايام الله دهه فجر ويژه برنامه هاي دهه فجر به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين برگزار ميشود
شناسه خبر : 34792 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۳

حجت الاسلام رمضاني در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از قزوين در خصوص برنامه هاي بزرگداشت دهه فجر گفت :در آستانه ايام دهه فجر کانونهاي فرهنگي هنري مسجد استان قزوين با توجه به ظرفيت هاي موجود در کانون و مساجد ويژه برنامه هاي را درنظرگرفته و اجرا خواهند کرد.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد قزوين افزود:آذين بندي مساجد و محله ها يکي از برنامه هاي است که هرساله توسط اهالي مسجد و کانون صورت ميگيريد و امسال نيز به رسم سال هاي گذشته اين امر انجام ميشود .

 

وي بيان کرد:برگزاري جلسات بصيرتي و خاطره گويي بچه هاي انقلاب در مساجد نيز از جمله برنامه هاي است که مورد استقبال مردم محله و مسجدي ها ميشود.

 

حجت‌الاسلام رمضاني افزود: يکي ديگر از برنامه هاي در نظر گرفته شده برگزاري جشن انقلاب در کانونهاي روستايي و شهري است و اين جشن شامل اجراي گروه سرود ،تئاتر،روايتگري ،پخش سرود هاي انقلابي در مساجد و نمايش فيلم با محوريت انقلاب اسلامي ،دفاع مقدس و دهه فجر خواهد بود.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد قزوين ادامه داد:حضور ائمه جماعت در مساجد و روشنگري در خصوص بهمن 57 و چگونگي انقلاب مردم و اتحاد مردم را در مساجد بيان ميکنند و مسابقاتي نيز در اين خصوص برگزار و به برگزيدگان جوايزي اهداء خواهد شد.

 

وي اظهار کرد: همچنين در ايام الله دهه فجرديدار با خانواده شهدا و برگزاري محافل قرآني و ختم قرآن و صلوات نيز از جمله برنامه هاي است که بسياري از مساجد و کانونها در اين ايام در نظر گرفته اندو اجرا خواهد نمود.

 

حجت‌الاسلام رمضاني بيان کرد: علاوه بر اين برنامه هاي که بيان شد کانونها ميتوانند برنامه هاي متنوعي اعم از برگزاري مسابقات قرآني از جمله حفظ سوره فجر ،مسابقات نقاشي با محوريت انقلاب اسلامي و مسابقات عکاسي و نمايشگاه هاي از دستاوردهاي انقلاب و نمايشگاه عکس در مساجد برگزار کنند.

 

وي در پايان گفت:وعده ديدار ما با حضور مسجدي ها و کانوني ها در راهپيمايي روز 22 بهمن خواهد بود که انشالله با حضور پرشور خود در اين راهپيمايي عظيم مشت محکمي به بدخواهان و بد انديشان اين نظام داشته باشيم و با اين حضور نشان دهيم که مردم مردم ما هميشه در عرصه حضور دارند و خواهند ماند.