اعلام ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) در کانون های مساجد استان قزوین
اعلام ويژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) در کانون هاي مساجد استان قزوين

اعلام ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) در کانون های مساجد استان قزوین

سلسله ويژه‌برنامه‌هاي گراميداشت ولادت حضرت فاطمه (س) به همت ستاد فهما استان قزوين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34554 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با ستاد ارتباات رسانه ای (فهما) در قزوین گفت: در آستانه ولادت با سعادت خانم حضرت زهرا (س)  ، کانون های مساجد استان  برنامه های متعددی برای این مناسبت در مساجد برگزار میکنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: برنامه های متنوعی در کانونهای مساجد برگزار میشود از جمله : سخنرانی، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، برگزاری پویش های مردمی، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهدا و برگزاری محافل قرآنی  از جمله برنامه های کانون های مساجد استان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) است.

 

وی افزود:تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه امروزی از رسالت مهمی است که باید در مساجد و در بین خانواده ها رواج هیم و الگو فاطمی را در زندگی هایمان قرار دهیم . 

 

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد :با توجه به تاثیر گذاری نقش بانوان در جامعه باید آموزش های سبک زندگی اسلامی و دینی و همچنین توجه جدی تری به نقش مادری و همسرداری را داشته باشیم و یکی از پایگاه های موثر در آموزش سبک زندگی اسلامی مساجد می باشند.

 

وی یادآور شد: عفت و حیا، ولایت مداری، احترام به همسر، تربیت صحیح فرزندان، دعا برای همسایه، ساده زیستی، روشنگری وحضور جدی در عرصه های سیاسی و اجتماعی از جمله ویژگی های حضرت زهرا (س) است که در سبک زندگی فاطمی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.