جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد قزوین در رویداد فهما برگزار شد
جلسه کميته انتخاب مرحله استاني کانون هاي مساجد قزوين در رويداد فهما برگزار شد

جلسه کمیته انتخاب مرحله استانی کانون های مساجد قزوین در رویداد فهما برگزار شد

جلسه کميته انتخاب مرحله استاني کانون‌هاي مساجد استان قزوين در سومين رويداد ملي فهما با حضور مدير و کارشناسان ستاد کانون هاي مساجد قزوين و ناظر کميته داوري برگزار شد.
شناسه خبر : 34277 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، کمیته انتخاب مرحله استانی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد برتر در رواق های 12 گانه سومین رویداد ملی فهما، امروز سه شنبه 21 دی ماه   با حضور «حمید مشمول» یکی از ناظران کمیته داوری و نماینده ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بصورت مجازی برگزار شد.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد: امسال رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم آغاز به کار کرد و بستری را برای شناسایی ظرفیت های کانون‌های فرهنگی هنری فراهم کرد تا کانون ها به یک رقابت سالم با یکدیگر در سطح استان و کشور بپردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود: در این روند مدیران کانونها شروع به ثبت فعالیت های خود در رواق های مختلف کردند و براساس امتیازات و نوع فعالیت تخصصی که ثبت شد مورد ارزیابی همکاران استانی قرارگرفتند و از این بین تعدادی از کانونها انتخاب شدند.

 

وی افزود: نوع ارزیابی ها در  رواق های سرود، نمایش، کتاب، فیلم، ترنج، کارآفرینی، رسانه، فن‌آوری، دانش، قلم، نور و همدلی، به این صورت بود که در فضای میدانی و توامان در فضای مجازی عملکرد خوبی داشته باشند .

 

مدیر ستاد فهما استان قزوین تصریح کرد: با توجه به آنچه که اشاره شد 13 کانون در مرحله داوری استان سومین رویداد ملی فهما در استان قزوین انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شدند.