همزمان با عزاداری ایام فاطمیه پیکر شهید گمنام در مسجد حضرت امیر (ع) قزوین تشییع می‌شود
همزمان با عزاداري ايام فاطميه پيکر شهيد گمنام در مسجد حضرت امير (ع) قزوين تشييع مي‌شود

همزمان با عزاداری ایام فاطمیه پیکر شهید گمنام در مسجد حضرت امیر (ع) قزوین تشییع می‌شود

دهقان نژاد گفت: مراسم شهادت بانوي دوعالم حضرت زهرا (س) به همراه تشيع پيکر پاک شهيد گمنام به مدت سه شب در مسجد حضرت امير برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34090 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

علی دهقان نژاد در گفت و گو باستاد ارتباطات رسانه ای (فهما ) در قزوین، در رابطه با تدارک مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری شهید «علی خلیلی» اظهار کرد: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام «داود فاضل» و با مداحی «مهدی حمیدی»، «سعید اکبری» و همچنین مراسم  تشیع پیکرشهید گمنام  به مدت سه شب برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علی خلیلی  افزود: برای ایام فاطمیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در مسجد و کانون برگزارمیشود و کانون، مسجد و محله متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) با پرچم های مشکی و به نام آن حضرت مزین شده  توسط اعضای کانون سیاه پوش شده است  .

 

دهقان نژاد تصریح کرد: مراسم تشیع پیکرشهید گمنام نیز از مهم ترین بخش از این برنامه است که در مسجد حضرت امیر(ع) برگزار میشود.

 

وی گفت: در این روزها با برپایی مراسم فاطمیه رنگ و بوی شهر بوی فاطمی گرفته است و امید است که بتوانیم به تاسی از بانوی بزرگوار راه و روش و ولایت پذیری و ولایتمداری آن حضرت (س) نیز بعنوان الگو برای خود قرار دهیم .