ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در مسجد و کانون امام رضا (ع) برگزار می‌شود
ويژه برنامه‌هاي شهادت سردار سليماني در مسجد و کانون امام رضا (ع) برگزار مي‌شود

ویژه برنامه‌های شهادت سردار سلیمانی در مسجد و کانون امام رضا (ع) برگزار می‌شود

آذربايجاني با اشاره به برنامه هاي کانون فرهنگي هنري امام رضا(ع) قزوين گفت: همزمان با دومين سالگرد شهادت سردار سليماني ويژه برنامه‌اي به همت بچه‌هاي مسجد در محل اين مسجد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34018 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

قاسم آذربایجانی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین: گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت سردار سلیمانی  و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  ویژه برنامه های  با محوریت این دو مناسبت در مسجد امام رضا (ع) در حال برگزاری است. 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» استان قزوین افزود: کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) به همت اعضاء کانون و هیئت امنا و همچنین مجموعه های فرهنگی که در مسجد فعال هستند برنامه سیاهپوش نمودن مسجد و برنامه های سخنرانی و سرود  به مناسبت این ایام در مسجد اجرا شده است.

وی گفت: به مناسبت شهادت سردار سلیمانی سخنرانی بصیرتی پس از قامه نماز مغرب با حضور نماز گزاران در مسجد برگزار میشود . 

آذربایجانی همچنین یادآور شد:توزیع بسته معیشتی و کمک های مومنانه نیز از جمله برنامه های است که به یاد سردار دلها شهید سلیمانی در این ایام به نیازمندان داده میشود .

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت:برگزاری مراسم عزادرای خانم حضرت فاطمه (س) در این شبها بعد از نماز مغرب و عشا و همچنین برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان استانی و دعوت از گروه سرود کانون امام رضا(ع) از جمله برنامه های دهه فاطمیه است که انشالله در روزهای آینده برگزار میشود.

وی در پایان گفت :ما باید روحیه مردمی بودن و اخلاص در کارهایمان را از شهدا و به ویژه شهید سلیمانی سرمشق بگیریم و ایشان را بعنوان الگوی تمام عیار برا نسل جوان معرفی نماییم.