اخلاص، رمز ماندگاری یاد و نام سردار شهید سلیمانی است
اخلاص، رمز ماندگاري ياد و نام سردار شهيد سليماني است

اخلاص، رمز ماندگاری یاد و نام سردار شهید سلیمانی است

حجت الاسلا م رمضاني گفت :رمز ماندگاري ياد و نام سردار شهيد سليماني اخلاص ايشان بوده است و اين مهم ترين رمز ماندگاري انسانها در قلبها و ذهنها است .
شناسه خبر : 34012 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

حجت الاسلام رمضانی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی یک سوگ عمومی و خارج  از هر نوع جناح و سمت وسوی سیاسی بود  واین  شکل گیری از عزاداری و سوگ عمومی به این دلیل بود که مردم به دنبال تظلم خواهی و عدالت بوده و هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد قزوین گفت: رمز ماندگاری یاد و نام سردار شهید سلیمانی اخلاص ایشان بوده و این مهترین رمز ماندگاری برای انسانها است و هر کس  بخواهد در ذهنها و قلبها ماندگار شود باید این راه و روش را در زندگی خود داشته باشد .

 

وی خاطر نشان کرد:دومین رمز ماندگاری یاد شهید سلیمانی ولایتمداری وی بود وما نیز برای حرکت در مسیر درست نیازمند به چنین الگوهایی هستیم و این بود که شهدا توانستند جایگاه واقعی خود را با ارادت قلبی و عملی به اهل بیت و ولایت  ماندگار ،و  با بندگی صحیح و حرکت درست در مسیر اسلا م رقم بزنند و پس از انبیاء واولیای الهی الگوی بسیار خوب در زندگی ما هستند.

 

حجت الاسلام رمضانی افزود:ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه به خصوص برای نسل جدید(جوانان و نوجوانان )جزء اولویت هاست و همه ما باید در انتقال ارزش ها ،باورهای دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی و بصیرت افزایی اقدام نماییم .

 

وی گفت:همه مردم و مسئولین باید تلاش کنند در زندگی های جمعی و سازمانی و اجتماعی خود مکتب شهید سلیمانی را مورد توجه خود قرار دهند .

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد:تعلق به دنیا نداشتن ،فداکاری و گذشت ،اخلاص و صادق بودن در کار ،ولایت پذیری ،شجاع و نترس بودن ،تواضع در برابر مردم و خانواده های شهداء،روحیه ظلم ستزی توجه به نیروهای زیر دست خود از جمله ویژگی های شخصیتی سردار شهید سلیمانی بود و مهم تریت ویژگی ایشان این بود که او تمام افرادی را در هرجای چه در داخل و چه در خارج کشورایران بودند از فرزندان این آب و خاک می دانست و اینگونه است که کسی که بنده خدا شد خداوند دیگران را بنده او قرار می دهد و محبتش را در دلها ی مردم قرار می دهد.

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های کانونهای مساجد گفت:مراسم بزرگداشت سردارسلیمانی همراه با سخنرانی و قرائت قرآن  ، توزیع کمک های مؤمنانه ،مسابقات کتابخوانی مسابقه عکس و دلنوشته  از جمله برنامه های است که در این ایام برگزار میکنند .