1200 بسته گوشت به همت بچه‌های مسجد بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد
1200 بسته گوشت به همت بچه‌هاي مسجد بين نيازمندان استان قزوين توزيع شد

1200 بسته گوشت به همت بچه‌های مسجد بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد

حجت الاسلام رمضاني از توزيع يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بين خانواده‌هاي نيازمند در مناطق محروم استان قزوين خبر داد.
شناسه خبر : 33974 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

حجت الاسلام «علي رمضاني» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) در قزوين گفت: با همکاري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، موسسه حضرت خديجه (س) و برنامه تلويزيوني سمت خدا در مناسبت هاي مختلف توزيع گوشت بين خانواده هاي نيازمند صورت مي گيرد.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين ادامه داد: در این راستا امروز شنبه 11 دی ماه، 1200 بسته گوشت قرمز در بسته هاي يک و نيم کيلويي بين خانواده هاي نيازمند در شهرستان هاي قزوين، البرز، آبيک، بوئين زهرا و تاکستان توزيع مي شود.

وي عنوان کرد: اين دهمين مرحله از توزيع گوشت در بين خانواده هاي نيازمند در سطح استان است که در توزيع اين بسته هاي گوشت، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مشارکت دارند به طوري که اين خانواده ها را شناسايي کرده و از اين طريق بسته هاي گوشت به دست آنها می رسد.

حجت الاسلام رمضاني تصريح کرد: يکي از رويکردها و اقداماتي که در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان به صورت ويژه دنبال مي شود و بعد از شيوع کرونا به صورت يک برنامه در دستور کار کانون ها قرار گرفته، کمک به نيازمندان و توزيع بسته هاي معيشتي در بين اين خانواده ها است.

وي خاطر نشان کرد: در حديثي از امام صادق (ع) آمده است «هر مومني که گرفتاري مومن ديگري را رفع نمايد، خداوند هفتاد گرفتاري دنيا و آخرت را از وي دور مي سازد» ان شاالله همه ما با قدم برداشتن در اين مسير و دستگيري محرومان از برکات دنيوي و اخروي اين کار بهره مند شويم.