اعضای کانون فرهنگی هنری «توحید» قزوین با خانواده شهید «عبدالرحمان عبادی» دیدار کردند
اعضاي کانون فرهنگي هنري «توحيد» قزوين با خانواده شهيد «عبدالرحمان عبادي» ديدار کردند
در آستانه 9 دی ماه؛

اعضای کانون فرهنگی هنری «توحید» قزوین با خانواده شهید «عبدالرحمان عبادی» دیدار کردند

يزدي، از ديدار اعضاي کانون فرهنگي هنري توحيد استان قزوين با خانواده شهيد «عبدالرحمان عبادي» در آستانه فرارسيدن سالروز حماسه 9 دي خبر داد.
شناسه خبر : 33906 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قزوین: اعضاي کانون فرهنگي هنري توحيد استان قزوين روز سه‌شنبه  7 دی ماه، با خانواده شهيد «عبدالرحمان عبادي» در آستانه فرارسيدن سالروز حماسه 9 دي دیدار کردند.

 

«امید یزدی» مدیر کانون فرهنگی هنری توحید در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار طی سخنانی اظهار کرد: مردم و مسئولین قدردان ایثارگری شهیدان و خانواده گرانقدر شهدا بوده و هستند و این راه را ادامه خواهند داد؛ هدف ما نیز از حضور در منزل والدین این شهید و گفت وگو با آنها تحقق این مساله و فیض از وجود پر برکت خانواده شهدا بود.

 

یزدی  افزود: امروزه ایثار و ایستادگی در مقابل زورگویان دشمن را به برکت خون شهدا داریم و این داشته هارا باید قدر دانشت و توجه جدی به این امر داشت، ما باید صبر و بردباری و استقامت را از خانواده شهدا یاد بگیریم و اینها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم . 

 

وی افزود: اکنون که در آستانه 9 دی و سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم و بنابر رسم چهل ساله مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) مبنی بر دیدار هفتگی پنج شنبه ها با خانواده شهدا، به محضر شما رسیدیم.

در ادامه مادر شهید عبدالرحمان عبادی اظهار کرد: فرزندم ارادت خاصی به حضرت زهرا (س) داشت، همیشه سربند یا زهرا می‌بست و  چند سال مفقود بود و ما خبری از نحوه شهادتش نداشتیم تا یک شب که دلم خیلی گرفته بود از خداوند خواستم که خوابی از عبدالرحمن ببینم. خواب دیدم کنار اروند هستم، من روی پل ایستاده‌ام و پدرم کنار اروند نشسته و پاهایش را در آب زد، یک باره پیکر عبدالرحمن روی آب آمد. 

صورتش نورانی بود و یک تیر به پهلویش اصابت کرده بود، وقتی بیدار شدم مطمئن شدم که دیگر برنمی‌گردد. بعد از 12 سال تکه‌های استخوان عبدالرحمن را آوردند.