تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقات قرآنی مدهامّتان تا 24 دی ماه
تمديد مهلت ارسال آثار به مسابقات قرآني مدهامّتان تا 24 دي ماه

تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقات قرآنی مدهامّتان تا 24 دی ماه

حجت الاسلام رمضاني گفت : پانزدهمي دوره مسابقات قرآني مدهامتان تا 24 دي ماه تمديد شد و اعضاي کانون‌هاي مساجد مي‌توانند تا اين تاريخ آثار خود را به دبيرخانه جشنواره در استان ارسال کنند.
شناسه خبر : 33902 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین گفت: یکی از مهم ترین رویداد های قرآنی که هرساله برگزار میشود مسابقات قرآنی مدهامتان است که توسط ستاد هماهنگی کانونهای مساجد برگزار میشود .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: امهلت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی  تا  24  دی ماه تمدید شده است.

وی تصریح کرد : علاقمندان میتوانند  در رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی با مراجعه به سایت  bachehayemasjed.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: در مرحله استانی، مسابقات در رشته مفاهیم ویژه برادران و خواهران در گروه سنی هفت تا 30 سال، در رشته قرائت تقلیدی ویژه برادران در گروه سنی هفت تا 16 سال، مکبری ویژه برادران در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال و رشته حفظ جز 30 ویژه برادران و خواهران در گروه سنی هفت تا 16 سال برگزار می شود.

 

وی توضیح داد: مسابقات در رشته اذان ویژه برادران و در گروه سنی هفت تا 30 سال، رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران و در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال، استعدادیابی در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال ویژه برادران و در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کل و قرائت ترتیل ویژه برادران و خواهران در گروه سنی 17 تا 30 سال برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: با توجه به تمدید زمان شرکت در این مسابقات علاقمندان می توانند تا 24 دی ماه نسبت به ثبت نام و ارسال اثر اقدام نمایند.