برنامه‌های کانون‌های مساجد قزوین به مناسبت دهه بصیرت/از غبارروبی مزار شهدا تا برپایی نمایشگاه عکس
برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد قزوين به مناسبت دهه بصيرت/از غبارروبي مزار شهدا تا برپايي نمايشگاه عکس

برنامه‌های کانون‌های مساجد قزوین به مناسبت دهه بصیرت/از غبارروبی مزار شهدا تا برپایی نمایشگاه عکس

حجت‌الاسلام رمضاني با اشاره به سلسله برنامه‌هاي ستاد فهما استان قزوين در راستاي گراميداشت نهم دي ماه، روز بصيرت اظهار کرد: غبارروبي از مزار شهدا و برگزاري نمايشگاه عکس از حماسه نهم دي ماه از جمله فعاليت‌هايي است که به مناسبت اين ايام به همت بچه هاي مسجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 33901 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

حجت الاسلام رمضانی در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، ضمن اعلام ویژه برنامه‌های نهم دی ماه  در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و اعلام میکنند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستند در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد .

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین  تصریح کرد: برنامه های شاخص روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در بسیاری از مساجد و کانون فرهنگی هنری  با سایر مجموعه های فرهنگی وبسیج برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت بیانات مقام معظم رهبری، دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح سه شنبه های تکریم، برگزاری نمایشگاه عکس از حماسه نهم دی ماه سال 1388، غبارروبی از مزار شهدا و... از جمله برنامه هایی است که به مناسبت این ایام به همت ستاد فهما استان زنجان برگزار می شود.

مدیر ستاد فهما استان زنجان در ادامه تصریح کرد: همچنین مراسم ویژه گرامیداشت حماسه 9 دی ماه استان قزوین در گلزار شهدای قزوین از ساعت 10 صبح روز 9 دی ماه آغاز می‌شود و کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز غرفه هایی را در حاشیه این تجمع با موضوعات نقاشی مسابقات پیامکی و پخش پوستر و تراکت در غرفه ها ها برگزار خواهند کرد.