اعلام اسامی پنج کانون فعال فهما در استان قزوین
اعلام اسامي پنج کانون فعال فهما در استان قزوين

اعلام اسامی پنج کانون فعال فهما در استان قزوین

پنج کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قزوين که فعاليت‌هاي خود را ثبت کرده و موفق به کسب امتياز شدند، در قالب قرعه‌کشي براي سومين رويداد ملي فهما معرفي شدند.
شناسه خبر : 33510 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین: سومین رویداد ملی (فهما) از چند ماه قبل با شعار (به توان مردم) آغاز به کار کرد و کانونها  در  سه شبستان و 12 رواق به ارایه و ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد پرداخته اند.

 با ثبت فعالیت کانونها و کسب امتیاز از سوی هر کانون، رقابت تنگاتنگ و سالمی بین فعالان فرهنگی در مساجد شکل گرفته است؛ با توجه به آنچه که اشاره شد ستادهای استانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اقدام به برگزاری قرعه کشی از میان کانون های فعال که موفق به کسب امتیاز در دوره سوم رویداد ملی فهما شدند، کرده اند.

ستاد فهما قزوین نیز در این راستا اقدام به قرعه کشی از میان 368کانون فرهنگی هنری مساجد استان کرد، کانون هایی که علاوه بر ثبت فعالیت های خود، توانستند امتیازات بخش های مختلف رویداد فهما را کسب کنند. البته در این میان امتیازات مختلفی بر اساس عملکرد کانون‌ها کسب شد، از هزار امتیاز تا 14 هزار و 508 امتیاز که به همت بچه های مسجد در شهرستان ها و روستاهای متعدد و کانون های مختلف قزوین محقق شد.

ستاد فهما استان قزوین با توجه به این مساله قرعه کشی را بین کانونهای که بالای هزار امتیاز داشته اند انجام دادو پنج کانون فرهنگی هنری شامل کانون های : سوخته چنار، عشاق المهدی ،شهدای حسین آباد ،جوادالائمه (ع) ،پیروان قائم آل محمد (ص) بعنوان برندگان مشخص شدند.