ساماندهی فعالیت‌ کانون‌ها و شکوفایی ایده‌های مسجدی مهمترین دستاورد رویداد ملی فهما است
ساماندهي فعاليت‌ کانون‌ها و شکوفايي ايده‌هاي مسجدي مهمترين دستاورد رويداد ملي فهما است

ساماندهی فعالیت‌ کانون‌ها و شکوفایی ایده‌های مسجدی مهمترین دستاورد رویداد ملی فهما است

حجت‌الاسلام رمضاني با اشاره به دستاوردهاي برگزاري سه دوره از رويداد ملي فهما گفت: اين حرکت ملي در سطح کانون‌هاي مساجد منجر به ساماندهي فعاليت کانون‌ها و از سوي ديگر شکوفايي ايده‌هاي مسجدي شد.
شناسه خبر : 32985 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفت‌گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین اظهار کرد: طرح ملی فهما سومین سال متوالی است که از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: با ثبت فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه فهما این امکان فراهم شده است تا گامی در مسیر فرهنگ سازی و ترویج معارف دینی برداشته شده و از سوی دیگر این فعالیت ها در سطح کشور دیده شود.

وی در ادامه گفت : شناسایی و کشف استعدادهای های مسجدی در مجموعه کانون های مساجد با اجرایی شدن طرح ملی فهما سبب شد تا بیشتر کانون ها اقدام به ثبت فعالیت های فرهنگی هنری خود در سامانه بچه های مسجد کنند.

مدیر ستاد فهما استان قزوین تصریح کرد: از دستاورد و مزایای اجرای رویداد ملی فهما بخش ساماندهی فعالیت های کانون‌ها، اطلاع رسانی برنامه ها، به اشتراک گذاشتن ایده ها، طرح ها و همچنین ایجاد رقابتی سالم بین کانون‌ها به منظور کسب امتیازات در سامانه بچه های مسجد بوده است.

حجت الاسلام رمضانی گفت: با توجه به اینکه شعار امسال رویداد فهما (به توان مردم) است؛ یکی از بخش هایی که امسال در این سامانه اضافه شده است فعالیت خودجوش کانونها و مردمی بودن آن است  که این بخش مورد استقبال کانون ها قرار گرفته است؛ بنابراین اعضای کانون ها می توانند با کسب امتیاز بالا در این بخش از اعتباراتی که ستاد فهما برای کانون ها در نظر گرفته است بهره مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: پایان آذر ماه آخرین مهلت شرکت در رویداد ملی فهما است که امیدواریم از فرصت باقی مانده نهایت بهره برداری صورت پذیرد و با ثبت اقدامات و برنامه ها در سامانه بچه های مسجد علاوه بر معرفی کانون ها، امکان برخورداری از اعتبار برای کانون ها فراهم شود.