دیدار مدیر ستاد فهما و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین
ديدار مدير ستاد فهما و رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد استان قزوين

دیدار مدیر ستاد فهما و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین

مدير ستاد فهما و رئيس مرکز رسيدگي به امور مساجد استان قزوين با هدف تبيين و تشريح فعاليت‌هاي دو حوزه با يکديگر ديدار و گفت وگو کردند.
شناسه خبر : 32970 تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در نشست با حجت الاسلام موسوی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین طی سخنانی اظهار کرد: ثبت فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد یکی از برنامه هایی است که در چند سال اخیر دنبال میشود و برخی از کانونها اقدامات بسیاری خوبی در این زمینه انجام داده اند .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه گفت: کتاب های که در کتابخانه کانونهای مساجد است بالغ بر 5 الی 10 هزار جلد کتاب می باشد و این کتابخانه ها شرایطی خوبی برای خانواده های کم بضاعت ایجاد نموده است که از این فضا استفاده کند و در کنار این کتابخانه ها برخی از کارهای فرهنگی را دنبال کنند 

 

وی افزود:همانطور که محوریت در مساجد امام جماعت می باشد باید این ارتباط بین امام جماعت و ارکانی که در مساجد فعالیت دارند بیش از بیش تقویت شود و مرکز رسیدگی به امور مساجد در این حوزه می تواند نقش نوثری را داشته باشد .

 

حجت الاسلام رمضانی در ادامه گفت: یکی از طرح های بسیار خوب و موثری که در چند سال گذشته  اجرا نمودیم برگزاری دوره های  مشاوره خانواده بوده است که میتوان این دوره ها را با همکاری امور مساجد در مساجدی که نیازمند مشاوره خانواده هستنددر استان و شهرستانها اجرا کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در پایان یادآور شد: ما در کانون های مساجد این آمادگی را داریم که در اجرای برنامه های مختلف با مرکز رسیدگی به امور مساجد مشارکت داشته باشیم.