عمده فعالیت های کانونهای فرهنگی هنری در راستای امربه معروف و نهی از منکر است
عمده فعاليت هاي کانونهاي فرهنگي هنري در راستاي امربه معروف و نهي از منکر است

عمده فعالیت های کانونهای فرهنگی هنری در راستای امربه معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام رمضاني گفت:عمده فعاليت هاي کانونهاي فرهنگي هنري در راستاي امربه معروف و نهي از منکر مي باشد و در اين راستا ميتوان تعامل خوبي با ستاد امربه معروف و نهي از منکر برقرار کرد.
شناسه خبر : 32754 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در نشست با حجت الاسلام بحری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین که صبح  امروز (سه شنبه 9 آذر) در ستاد کانون های مساجد قزوین برگزار شد، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری یک نهاد مردمی و وابسته به مسجد است و فعالیت متنوعی در کانونهای فرهنگی هنری برگزار میشود .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت:کانونهای فرهنگی هنری برای جذب جوانان و نوجوانان برنامه های متعددی برای اقشار مختلف برگزار میکند و بین مردم و مسجد ارتباط خوبی برقرار نموده است . 

 

وی افزود: عمده فعالیت کانونهای مساجد امربه معروف و نهی از منکر است و بسیاری از برنامه های در راستای همین امر مهم صورت میگیرد.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد: از رسالت ما این است که مردم را به سمت مساجد تشویق نماییم و از ظرفیت مردمی مساجد در راستای امر بهم عروف ونهی از منکر میتوان برای پیشبرد کارها استفاده کرد .

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به سامانه بچه های مسجد یادآور شد: سامانه بچه های مسجد، سامانه ای است که کانون های مساجد فعالیت های خود را در این سامانه بارگذاری می کنند و 30 هزار نفر در استان قزوین در این سامانه ثبت نام کرده اند.