بررسی زمینه توسعه فعالیت‌های مسجدی در دیدار مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با استاندار
بررسي زمينه توسعه فعاليت‌هاي مسجدي در ديدار مديران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي قزوين با استاندار

بررسی زمینه توسعه فعالیت‌های مسجدی در دیدار مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با استاندار

تني چند از مديران استان قزوين از جمله مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدير کل نهاد کتابخانه‌هاي عمومي و مدير ستاد فهما با هدف گسترش همکاري‌هاي مشترک با استاندار قزوين ديدار کردند.
شناسه خبر : 32652 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین: «محمدحسین اسماعیلی» مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام « علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد و «فاطمه محمد بیگی» مدیر کل کتابخانه های عمومی شب گذشته 7 آذر ماه با محمد اعلایی استاندار قزوین دیدار و گفتگو کردند .

 

استاندار قزوین در این دیدارگفت: رویکرد دولت سیزدهم رویکرد اخلاقی و فرهنگی است و به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای استفاده نمودن از ظرفیت های فرهنگی است .

«محمد مهدی اعلایی» در ادامه گفت : حمایت های لازم از فعالان فرهنگی در این دولت صورت می گیرد و باید از ظرفیت مساجد هم در حوزه فرهنگ استفاده کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین نیز در این دیدار به اهمیت بخشیدن به  جایگاه کانونهای فرهنگی هنری مساجد پرداخت و گفت :توقع ستاد کانونهای مساجد این است که به  جلسات شورای سیاسگذاری که در حوزه کانونهای مساجد برگزار میشود توجه بیشتری شود .

 

وی در پایان گفت :کانونهای مساجد که با رویکرد فضای مجازی چند سالی است به صورت جدی ورود پیدا کرده است امسال (فهما) با شعار به توان مردم مشغول به ثبت  فعالیت های مردمی و کانونی در این حوزه می باشد و امیدواریم که در این بخش کانونها امتیازات و رتبه های خوبی را در استان کسب نمایند.