سامانه بچه‌های مسجد بستری مناسب برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است
سامانه بچه‌هاي مسجد بستري مناسب براي معرفي فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است
مدیر ستاد فهما استان قزوین؛

سامانه بچه‌های مسجد بستری مناسب برای معرفی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است

حجت‌الاسلام رمضاني با اشاره به گسترش بهره‌برداري از فضاي مجازي در سطوح مختلف اظهار کرد: سامانه بچه‌هاي مسجد بستري مناسب براي معرفي فعاليت‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 31813 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» در جلسه آموزشی فهما که صبح امروز یکشنبه 16 آبان بصورت مجازی ویژه مدیران کانونهای فرهنگی هنری برگزار شد بیان کرد:تا پایان رویداد ملی فهما 43 روز دیگر فرصت باقی مانده که مدیران محترم کانونها فعالیت های خود را در این سامانه  بارگزاری نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد:امسال رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم آغاز شده است و انتظار می رود مدیران کانونها همکاری لازم رادر اجرای این رویداد ملی داشته باشند تا در ارزیابی کشوری و استانی امتیاز قابل توجهی را کسب نمایند.

 

وی افزود:امروزه به جهت هدفمندتر شدن کانونها رویداد ملی فهما آغاز به کار نموده است و در راستای این اصل با ورود به فضای مجازی و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد در صدد هستیم که این فعالیت ها در مکان واحدی ثبت و مورد ارزیابی قرار گیرد  و الحمدالله بعضی از کانونها به خوبی از این فضا جهت نمایش کانون خود در استان و کشور بهره برده اند و از این فضا استفاده نموده اند. 

 

وی تصریح کرد: در گذشته نحوه واریز سرانه کانونها به این صورت بود که بودجه را در اختیار ستاد داده می شد ولی از سال 98 براساس ثبت فعالیت کانونها در سامانه بچه های مسجد بودجه ها پرداخت میشود و کانونها میتوانند فعالیت و اقدامات خودرا در این سامانه ثبت کنند و با کسب امتیاز بالا از اعتبارات خوبی بهره مند شوند.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته در اجرای رویداد فهما و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد، بسیاری از کانون ها برنامه های خود را ثبت نمودند و توانستیم  رتبه نهم کشوری را کسب کنیم امید است امسال نیز شاهد حضور فعال کانونها در این سامانه باشیم.

 

حجت الاسلام رمضانی درادامه گفت : رویداد ملی فهما در قالب سه شبستان و 12 رواق است و در این رواق ها مواردی از فعالیت های که مربوط به کانونهای میشود قرار داده شده است و مدیران میتوانند با ورود به قسمت رویداد فهما 1400 برنامه های خود را ثبت نمایند .

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک تشکل مردمی است و این کانون کانونها میتوانند با مجوزی که دارند با سازمان های دیگر مشارکت داشته و از خدمات سازمان های دیگر نیز بهره مند شوند.

در پایان این جلسه کارشناس توسعه و ساماندهی و کارشناس فرهنگی به بیان نکاتی در رابطه با نحوه چگونگی ورد به سامانه و ثبت برنامه نکاتی را بیان نمودند.

کلمات کلیدی: مجازي،نشست ،فهما