کانون‌های فرهنگی هنری بازوانی توانمند در فعالیت‌های مسجدی به شمار می‌روند
کانون‌هاي فرهنگي هنري بازواني توانمند در فعاليت‌هاي مسجدي به شمار مي‌روند

کانون‌های فرهنگی هنری بازوانی توانمند در فعالیت‌های مسجدی به شمار می‌روند

حجت الاسلام رمضاني گفت:کانونهاي فرهنگي هنري يعنوان بازوان توانمند در مساجد مشغول به خدمت رساني در همه عرصه هاي ديني و فرهنگي هستند.
شناسه خبر : 31657 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین :مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در نشست که با امام جمعه آبیک در روز سه شنبه 11 آبان برگزار شد گفت:کانونهای فرهنگی یکی از بازوان فرهنگی ائمه جماعات در مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین بیان کرد:کانونهای فرهنگی هنری مساجدبا جایگاه ویژه ای که در راستای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ دینی دارند و بعنوان بازوان توانمند در مساجد مشغول خدمت رسانی در همه عرصه ها هستند. 

 

وی گفت:کانونهای فرهنگی هنری امسال نیز همچون سال گذشته با ثبت برنامه های خود در سامانه بچه های مسجد با سایر کانونهای استان و کشور درحال رقابت هستند.

وی بیان کرد:شعار امسال فهما  تحت عنوان به توان مردم نام گذاری شده است که انتظار میرود کانونهای فرهنگی هنری مساجد فعالیت هایشان نیز با توجه به همین شعار محقق شود .

 

گفتنی است در این نشست مقرر شد که احکام رابطین شهرستان آبیک در نماز جمعه به رابطین اهدا و این رابطین نیز به کانونها معرفی شود.