کانونهای فرهنگی هنری علاوه بر حضور در فضای مجازی در فضای حقیقی و میدانی پیش قدم باشند
کانونهاي فرهنگي هنري علاوه بر حضور در فضاي مجازي در فضاي حقيقي و ميداني پيش قدم باشند
مدیر ستاد فهما استان قزوین:

کانونهای فرهنگی هنری علاوه بر حضور در فضای مجازی در فضای حقیقی و میدانی پیش قدم باشند

حجت الاسلام رمضاني گفت:فعاليت هاي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد علاوه بر حضور فعال در فضاي مجازي بايد در فضاي حقيقي نيز فعال باشند.
شناسه خبر : 31015 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین (حجت الاسلام رمضانی) صبح امروز 18 مهر ماه در جلسه ای که با حضور رابطین فهما برگزار شد گفت:رویداد ملی فهما بعنوان سومین سال متوالی با رویکرددر فضای مجازی و با شعار به توان مردم بعنوان کار بنیادی شروع به  به کار کرده است .

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین افزود :فعالیت های کانونهای مسجد علاوه بر حضور فعال در فضای مجازی باید در فضای حقیقی و میدانی نیز فعالیت های خود را داشته باشند. 

وی افزود :تقسیم بندی رابطین کانونها به این صورت است که به ازای هر20 تا 25 کانون یک رابط کانون مشخص شده است که رابط بین مجموعه ستاد و کانونهای تحت پوشش خود است دلیل انتخاب رابطین نیز بخاطر این است که دوستان رابطی از جنس خود مدیر کانون باعث انگیزه بیشتر در کانونها ایجاد میکند تا بتوانند فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد:خدماتی از قبیل اینترنت رایگان و کمک هزینه های برای رابطین در نظر گرفته شده است تا بتوانندبا کانونهای زیر مجموعه خود ارتباط بیشتری را برقرار نمایند و اگر مشکلی در کارها به وجود آمد می توانند به کارشناسان ستاد استان مراجعه نمایند.

 

حجت الاسلام رمضانی تاکید کرد::امسال اجرای رویداد ملی فهما از مرداد ماه شروع شده است وپایان این طرح در آذرماه 1400 می باشد و برنامه تجلیل از مدیران و کانونهای برتر نیز در روز18 اسفند 1400 خواهد بود .

وی بیان کرد:آنچیزی که ازاهمیت بالایی برخوردار است این که است که ما فعالیت های که در مسجد و کانون فرهنگی هنری رخ میدهد را به تصویر بکشیم و اگر میخاهیم مسجدو کانونمان دیده شود نیازمند ثبت فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد است. 

 

وی تصریح کرد: کانونها میتوانند فعالیت شاخص خود را در بند های مختلف از جمله شنبه های باکتاب ، سه شنبه های تکریم وطرح سحاب و.. را ثبت نمایند و از امتیازات لازم برخوردار شوند.  

 

وی درپایان گفت:این جلسه بعنوان اولین جلسه حضوری است که امیدواریم در جلسات بعدی که بصورت مجازی در خدمت رابطین هستیم بیشتر از حضور رابطین و از نقطه نظراتشان استفاده کنیم .