هشت سال دفاع مقدس رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی است
هشت سال دفاع مقدس رمز ماندگاري آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است

هشت سال دفاع مقدس رمز ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام رمضاني در ديدار با خانواده شهيد کشاورز گفت:رمز ماندگاري ارزش ها و آرمان هاي دفاع مقدس همين 8 سال دفاع مقدس بوده و مجاهدت و ايثارگري هاي خانواده شهدا نيز سر لوحه جوانان ونوجوانان بايد قرار گيرد.
شناسه خبر : 30786 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) ازقزوین: به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قزوین به همراه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهید علی مولایی و شهید علی کشاورز ترک دیدار و گفتگو کردند. 

 

حجت الاسلام رمضانی در این دیدار گفت : امروزه ما  به عنوان ادامه دهنده راه شهدا باید مکتب و راه روش شهدا  را بیاموزیم  و در این مسیر قدم بگذاریم  تا به سعادت واقعی  در دنیا و آخرت  برسیم .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون مساجد استان قزوین افزود:رمز ماندگاری ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی همین 8 سال دفاع مقدس بودو همین  مجاهدت ها و ایثارگری های خانواده های شهدا و جانبازان نیز در این مسیرسرلوحه جوانان و نوجوانان قرار میگیرد.

 

وی در ادامه گفت:نقش خانواده های شهدا و بخصوص مادران شهدا نقش بی بدیل  در تربیت دینی و انقلابی است که میتوان بعنوان اسطوره های رشادت و از خودگذشتگی یاد کرد .

 

وی در پایان گفت:ما باید قدردان همین شهدا از جمله شهید مولایی ها و کشاورزها باشیم و از ایثارو فداکاری های خانواده شهدا بیش از پیش در مجالس و مراسمات یاد کنیم .