طرح تابستانه مسجد ،مدرسه ،تابستان با همکاری ستاد کانون مساجد و آموزش و پرورش اجرا میشود
طرح تابستانه مسجد ،مدرسه ،تابستان با همکاري ستاد کانون مساجد و آموزش و پرورش اجرا ميشود

طرح تابستانه مسجد ،مدرسه ،تابستان با همکاری ستاد کانون مساجد و آموزش و پرورش اجرا میشود

حجت الاسلام رمضاني گفت:طرح تابستانه مسجد ،مدرسه ،تابستان با همکاري ستاد کانون مساجد و آموزش و پرورش به منظور تقويت پيوند بين مدرسه و مسجد اجرا ميشود
شناسه خبر : 29178 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی»  در نشست با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:امسال با همکاری ستاد هماهنگی کانونهای مساجد و آموزش و پرورش طرح تابستانه (مسجد ،مدرسه ،تابستان) اجرا میشود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین بیان کرد:ما بدنبال تقویت پیوند بین مدرسه و مسجد هستیم و با اجرا نمودن این طرح درصدد هستیم که جوانان و نوجوانان بیشتری به سمت مساجد جذب شوند.

 

وی افزود:بسیاری ازافرادی که در کانونهای ما فعال هستند دانش آموزانی هستند که در مدارس نیز فعال میباشند و این همسویی نشان میدهد که مسجد و مدرسه دومرکز موثر و اثر گزار در مسائل تربیتی و آموزشی است .

 

رمضانی گفت:ما با اجرای این طرح به دنبال این هستیم که از ظرفیت دانش آموزان و معلمان استفاده کرده و ارتباط مدرسه و مسجد را در جامعه به یکدیگر نزدیک تر کرده تا بتوان بهره برداری لازم را در اثر بخشی در جامعه داشته اشیم.

 

وی گفت:آغاز طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» از 10 تیرماه خواهد بود  و تا 31 شهریور ماه ادامه داردوانتظاری که از آموزش و پرورش هست این است که به کلیه مدارس خود در استان و شهرستان این اطلاع رسانی صورت گیرد تا دانش آموزان از این ظرفیت در جهت شکوفایی استعداد خود بهره مند شوند.

رمضانی افزود: طرح 1455، شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم، محافل انس با قرآن کریم و نهج البلاغه خوانی از جمله برنامه هایی است که در کانون های مساجد در حال اجراست و دانش آموزان هم می توانند از برنامه های بارگذاری شده در سامانه بچه های مسجد بهره ببرند.