جشنواره غدیرانه فهما همزمان در سراسرکشور برگزار میشود
جشنواره غديرانه فهما همزمان در سراسرکشور برگزار ميشود

جشنواره غدیرانه فهما همزمان در سراسرکشور برگزار میشود

حجت الاسلام رمضاني گفت: جشنواره غديرانه فهما توسط ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد همزمان بدر سراسر کشور برگزار ميشود .
شناسه خبر : 29062 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

حجت الاسلام رمضانی در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین گفت:واقعه غدیر، روح ولایت علوی ،زنده کننده و نگه دارنده و استمرار بخش اسلام راستین است و  مقام رسالت اسلام تکمیل و نعمت حق بر مردم کامل شد و اسلام به عنوان آخرین دین آسمانی رسمیت یافت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه گفت:در راستای همین روز بزرگ و فرخنده ستاد هماهنگی کانونهای مساجد جشنواره بین المللی غدیرانه فهما را ویژه عموم مردم و برای اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همزمان در سراسر کشور برگزار می نماید و علاقمندان میتوانند آثار خودرا به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

 

وی افزود:جشنواره غدیرانه فهما به سه زبان فارسی انگلیسی و عربی برگزار شده و شرکت کنندگان باید یکی از فرازهای خطبه غدیر را انتخاب و به تولید محتوا در قالب های اینفوگرافیک ،کلیپ،پادکست پرداخته و تا روز عید غدیر ارسال کنند.

 

وی گفت:علاقمندان با مراجعه به نشانی https://zil.ink/fahma میتوانند آثار خود را ارسال کنند واعلام برندگان مسابقه روز 12 مراد ماه و در صفحه اینستاگرامی bachehayemasjed.fahma@ اطلاع رسانی میشود.

 

وی درپایان گفت :امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره و برنامه هایی بتوان گامی ارزشمند در راستای تبلیغ غدیر برای جوانان و نوجوانان مسجدی باشیم .

کلمات کلیدی: غديرانه،فهما،مسجد