برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع)
برگزاري طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع)

برگزاری طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع)

آذربايجاني گفت:امسال با توجه به برنامه ريزي هاي که صورت گرفته برنامه اي متعدد و شادي را براي اوقا فراغت امسال در نظر گرفته ايم.
شناسه خبر : 28758 تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

«قاسم آذربایجانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین گفت: کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) تابستان امسال را برنامه های متعددی را در کانون برای مخاطبین خود برنامه ریزی و کلاسهای متنوعی برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته  است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) قزوین ادامه داد:برنامه های کانون از قبیل برنامه های تربیتی ورزشی و قرآنی مسابقات کتابخوانی کلاس رایانه است که علاقمندان میتوانند تا تاریخ 25 تیرماه با مراجعه به کانون امام رضا (ع) نسبت به ثبت نام در این کلاس ها اقدام نمایند.

 

وی افزود :یکی از برنامه های که مورد استقبال اعضای کانون ها قرار گرفته است شرکت در مسابقات طرح 1455 است که هرروز با سوالاتی که مطرح میشود اعضای کانونها در این مسابقه شرکت می کنند.

 

آذربایجانی در پایان گفت: امیدواریم امسال با توجه به شرایط کرونایی برنامه های شاد و مفرحی برای جوانان و نوجوانان در ایام اوقات فراغت بتوانیم جوانان و نوجوانان بیشتری را جذب مساجد کنیم وجوانان بتوانند از برنامه های معنوی مسجد نیز بهره مند شوند .

 

کلمات کلیدی: تابستان ،مسجد