برنامه های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود
برنامه هاي اوقات فراغت در کانون‌هاي مساجد قزوين برگزار مي‌شود

برنامه های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام رمضاني :برنامه هاي اوقات فراغت با رعايت پروتکل هاي بهداشتي در کانون هاي مساجداستان قزوين برگزار خواهد شد .
شناسه خبر : 28562 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

حجت الاسلا م رمضانی درگفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین گفت:امسال با توجه به شرایط فعلی جامعه و همه گیر شدن بیماری کرونا برنامه های اوقات فراغت با محدودیت های در کانون ها و مساجد برگزار میشود. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین افزود:برنامه های پیش بینی شده برای کانونها در بخش های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، آموزشی، ورزشی می باشد که کانونها با رعایت پروتکل های بهداشتی درصدد هستند برنامه ها را به نحو احسن در مساجد برگزار نمایند.

 

وی تصریح کرد:مدیران کانون ها با تشکیل اتاق فکر جهت برگزاری کلاس های اوقات فراغت علاوه بر حضوری بودن کلاس ها برنامه های را در فضای مجازی برای مخاطبین در نظر گرفته اند .

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد چند سالی است که فعالیت های خود را در فضای مجازی اجرا می کنند افزود:اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد علاوه بر کلاس ها و دوره های که از سوی کانون برگزار میشود میتوانند در مسابقات و برنامه های متنوعی که در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده   شرکت و از امتیازات بالایی برخوردار شوند .

 

وی خاطر نشان کرد :کلاس های احکام ،روخوانی و روانخوانی حفظ قرآن ،آموزش های سبک زندگی و مهارت های زندگی و برگزاری کلاس های فرهنگی وهنری ، تقویتی از جمله برنامه های هستند که در ایام  اوقات فراغت در کانونهای مساجد برگزار میشود .

کلمات کلیدی: اوقات فراغت،تابستان