طرح 1455در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود
طرح 1455در کانون‌هاي مساجد استان قزوين برگزار مي‌شود
باشعار( قرآن ،امید و زندگی)؛

طرح 1455در کانون‌های مساجد استان قزوین برگزار می‌شود

حجت الاسلام رمضاني گفت:طرح 1455 با شعار قرآن ، اميد و زندگي بطور همزمان در سراسر کشور برگزار ميشود .
شناسه خبر : 28432 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو باستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین گفت: ستاد هماهنگی کانونهای مساجد با همکاری شبکه قرآن و معارف سیما پانزدهمین طرح 1455 را از امروزپنج تیرماه تا 12 شهریور برگزار می نمایند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: طرح 1455 با شعار( قرآن امید و زندگی ) و با هدف انس با قرآن و معرفی و شناسایی نخبگان قرآنی  برگزار میشود.

 

وی افزود : رشته های جشنواره از قبیل فیلم کوتاه ،خوشنویسی ،نقاشی ،شعر،داستان نویسی ،گرافیک (طراحی پوستر) محصولات چند رسانه ای (فیلم موبایل از تلاوت و مفاهیم آیه ،عکس نوشت ،کلیپ یا نماهنگ ) می باشد .

 

 

وی درادامه گفت:علاقمندان هرهفته با محوریت یک آیه یا عبارت قرآنی  و در دو بخش جشنواره و مسابقه پیامکی به شماره 300004444 میتوانند در این جشنواره شرکت نمایند و روزانه به ده نفر منتخب جوایز ارزنده ای (هر نفر2000000 ریال)اهداء خواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی عنوان کرد:ائمه جماعات و اساتید نیز می توانند بصورت حضوری یا در فضای مجازی نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و تفسیر و تبیین آیات بصورت هفتگی اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: گروه های سنی مختلف میتواند در این جشنواره شرکت کنند و  علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی qurantv.ir/qbesharat و یا www.bachehayemasajed.ir مراجعه کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد:  اعضای کانونهای مساجدمیتوانند برای شرکت در جشنواره وارد سامانه بچه های مسجد شوند و رشته مورد علاقه را ثبت نام و آثار خود را بارگذاری نمایند و از 300 امتیاز در سامانه فهما برخوردار شوند.

کلمات کلیدی: طرح، قرآني ،1455