زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا (ع) در مساجد قرائت میشود
زيارت امين الله و صلوات خاصه امام رضا (ع) در مساجد قرائت ميشود

زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا (ع) در مساجد قرائت میشود

رمضاني گفت:زيارت امين الله و صلوات خاصه امام رضا(ع)در کانونهاي مساجد استان قزوين قرائت ميشود .
شناسه خبر : 28268 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین گفت: در آستانه ولادت امام رضا (ع) برنامه های مختلفی در مساجد  و کانونهای مساجد استان در حال برگزاری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد:برگزاری جنگ های شادی و تولیدات چند رسانه ای در فضای مجازی با محوریت ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همچنین برگزاری محافل انس با قرآن در مساجد از جمله برنامه های است که در این ایام برگزار میشود .

 

وی عنوان کرد: قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و زیارت امین الله امروز دوشنبه 31 خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء و همچنین سه شنبه اول تیرماه بعد از نماز ظهر و عصر صلوات خاصه و زیارت امام رضا (ع)  در مساجد و کانونها بصورت دست جمعی قرائت  میشود 

 

حجت الاسلام رمضانی افزود:طرح دیگری نیز تحت عنوان پویش بین المللی به لطف امام (ع) بصورت کشوری برگزار میشود که کانون ها نیز در این طرح مشارکت خواهند داشت که در قالب کمک به خانواده های نیازمند می باشد .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد:برنامه های دهه کرامت صرفا یک برنامه نمایشی نیست بلکه هدف آن گسترش آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)  است .