برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد استان قزوین اعلام شد
برنامه‌هاي دهه کرامت کانون‌هاي مساجد استان قزوين اعلام شد

برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های مساجد استان قزوین اعلام شد

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت برنامه هاي از سوي کانون‌هاي فرهنگي هنري استان قزوين برگزار ميشود .
شناسه خبر : 27936 تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۱

حجت الاسلام «علی رمضانی » در گفتگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از قزوین گفت:  در ایام دهه کرامت که از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) مصادف با 22 خردادماه تا اول تیرماه  است، برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین افزود:دهه کرامت یاد آور همه ارزش های ولایی  ، انسانی و الهی و نشان دهنده زیباترین علایق فرزندان امام موسی کاظم (ع) به یکدیگر و احترام به مقام شامخ ولایت است بر طبق همین آموزه انتقال فرهنگ اهل بیت(ع) به نسل جوان مهم ترین وظیفه پدران و مادران است که می توانند در قالب داستان های از زندگانی امامان معصوم (ع) در وجود فرزندان نهادینه کنند.

 

برگزاری جشن های میدانی و محله محور در نقاط مختلف شهر یکی از برنامه های پر مخاطبی است که به همت کانونهای مساجد برگزار میشود.

وی با شاره به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تقویت فعالیت های فرهنگی هنری خلاق در فضای مجازی اذعان داشت :برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع سیره رضوی و مسابقات پیامکی در این ایام از برنامه های است که در فضای مجازی برگزار میشود .

وی همچنین در ادامه گفت:برگزاری جشن روز دخترو هدیه به دختران در کانونها و برگزاری جشن در روز ولادت امام رضا (ع) در مساجدی که مزین به نام امام رضا(ع) است و تهیه بسته های معیشتی و کمک به نیازمندان در این ایام از دیگر برنامه های کانونهای مساجد استان می باشد.

 

همچنین برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر شمالغرب کشور، تجلیل از بانوان و دختران نمونه فعال در کانون های مساجد، برگزاری طرح شبنه های کتاب با معرفی کتب سیره رضوی، برگزاری سه شنه های تکریم با حضور مادران شهدا و اعزام مبلغ و سخنران به مساجد برای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(ع) از دیگر برنامه های دهه کرامت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان است.