ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای کانون‌های مساجد است
ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از مهم‌ترين اهداف و رويکردهاي کانون‌هاي مساجد است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای کانون‌های مساجد است

حجت الاسلام رمضاني گفت:ترويج فرهنگ و ايثار و شهادت از رويکرد هاي است که کانونهاي مساجد به دنبال آن است و در اين زمينه برنامه هاي را برگزار مي نمايد.
شناسه خبر : 27673 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قزوین: حجت الاسلام «علی رمضانی» در نشست با مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین اظهار کرد: رویکرد و هدف مجموعه ما در حوزه ترویج فرهنگ ایثاروشهادت این است که خانواده ها و جوانان با تفکرات شهدا آشنا شوند و در زندگی خود به کاربگیرند.

مدیر ستاد فهما استان قزوین گفت: در سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه شهدا در مساجد و کانونها رقم خوردکه امسال نیز بنا داریم برنامه ها متنوع تری در این حوزه انجام دهیم.

 

وی افزود: ما بنا داریم جلسه ای با حضور مدیران کانونهای که در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های شاخصی دارند دعوت کنیم و با همکاری بنیاد حفظ و آثار و نشر دفاع مقدس برنامه های مشترکی برگزارنماییم و در حوزه همکاری تبادل نظر داشته باشیم. 

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: یکی از برنامه های که تحت عنوان یکی از برنامه های ایران قوی ،اجرای طرح سه شنبه های تکریم است که به منظور تجلیل از خانواده ه ای شهدا و گرامیداشت شهیدان هر هفته سه شنبه برگزار میشود.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری که با بنیاد حفظ و آثار ارزشهای دفاع مقدس در این حوزه میشود مفید و تاثیر گذار باشد و بتوانیم برنامه های متنوع تری در این حوزه اجرا کنیم.