کانون‌های فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قزوین حمایت می‌شوند
کانون‌هاي فعال در عرصه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت قزوين حمايت مي‌شوند
از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان؛

کانون‌های فعال در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قزوین حمایت می‌شوند

مهاجر خبر از حمايت بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قزوين از کانون‌هاي فرهنگي هنري داد که در زمينه توسعه فرهنگ ايثار و شهادت فعاليت مي‌کنند.
شناسه خبر : 27665 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قزوین، صبح امروز شنبه 8 خرداد «کامبیز مهاجر» مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان دیدار و گفتگو کرد.

 

 مهاجر طی این دیدار اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری یک نهاد مردمی وجهادی است که می‌توانند فعالیت های که در حوزه ایثار و شهادت را در سایتی که ستاد کل نیروهای مسلح ،معرفی نموده به آدرس defadoc.ir بارگذاری اکنند و مورد حمایت قرار بگیرند.

 

مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: برنامه ها و سوژه های  که کانون های فرهنگی هنری در این سایت بار گذاری می کنند مورد بررسی قرار میگیرد و مورد حمایت  از سوی اداره مربوطه قرار می گیرد.

مهاجرعنوان کرد:بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس می‌تواند در زمینه ساخت کلیپ ،پوستر و هزینه های جانبی از کانونهای که طرح و سوژه دارند حمایت لازم را داشته باشد. 

وی افزود: امیدواریم که این همکارای ها با سازمان های مردم نهاد به ویژه کانونهای مساجد در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اثر گذار باشد و بتوانیم در فضای حقیقی و مجازی برنامه های مؤثر در این حوزه داشته باشیم.