مدیر ستاد فهما استان قزوین با خانواده شهید «براتعلی سیاهکلی مرادی» دیدار کرد
مدير ستاد فهما استان قزوين با خانواده شهيد «براتعلي سياهکلي مرادي» ديدار کرد

مدیر ستاد فهما استان قزوین با خانواده شهید «براتعلی سیاهکلی مرادی» دیدار کرد

مدير ستاد هماهنگي کانونهاي فرهنگي هنري مساجد قزوين با همراهي مدير کل اداره فرهنگ و ارشاد با خانواده شهيد براتعلي سياهکلي مرادي ديدار کرد.
شناسه خبر : 27602 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در قزوین ،صبح امروز پنج شنبه ششم خرداد حجت الاسلام رمضانی ،مدیرستاد هماهنگی کانونهای مساجد قزوین با همراهی محمد حسین اسماعیلی ،مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهید براتعلی سیاهکلی مرادی دیدارکرد.

حجت الاسلام رمضانی در این دیدار ضمن تجلیل ازخانواده شهید سیاهکلی مرادی ،وجود شهدا و خانواده شهدا را موجب امنیت و آرامش در کشور برشمرد و افزود:دیدار با خانواده شهدا و و تجلیل از پدران و مادران شهدا نشان دهنده پایبندی به ارزش های ملی و مذهبی است .

وی بیان کرد:امروزه باید بیشتر قدردان خانواده شهدا باشیم چرا که آنها با رشادت و جوانمردی در جبهه های حق حاضر شدند و از جان و مال و فرزندان خود گذشتند و به درجه شهادت نائل آمدند و امروزه این اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان گذاتشند.

گفتنی است که مادر شهید سیاهکلی مرادی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از شهید و نحوه شهادت ایشان بیان کردندو توصیه نمودند که امروزه مردم  پاسدار خون شهدا  و حا فظ این انقلاب باشند.