آغاز توزیع 1200 بسته گوشت قربانی به همت ستاد فهما استان قزوین
آغاز توزيع 1200 بسته گوشت قرباني به همت ستاد فهما استان قزوين

آغاز توزیع 1200 بسته گوشت قربانی به همت ستاد فهما استان قزوین

رمضاني گفت: اولين مرحله از توزيع يک هزار و 200 بسته گوشت قرباني در سال 1400 بين خانواده هاي نيازمند توزيع خواهد شد.
شناسه خبر : 27518 تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

حجت الاسلام رمضانی  در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در قزوین گفت:اولین مرحله از توزیع یک هزار 200 بسته  گوشت قربانی که با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون مساجد  در سال 1400 در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان قزوین درادامه گفت:این طرح در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر کمک های مومنانه در شرایط کرونایی و حمایت از خانواده های نیازمند اجرا میشود .

وی عنوان کرد:این اقدام خداپسند سال گذشته نیز با کمک خیرین و برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و کانونهای مساجد در بین خانواده های نیازمند و خانوادههای اسیب دیده از کرونا و بی سرپرست و ... توزیع خواهد شد.

گفتنی است کانونهای مساجد در این ایام و همچنین ایام ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی و اقلام مورد نیاز و ضروری را بین خانواده های نیازمند توزیع نمودند.

وی در پایان روایتی را ازامام صادق (ع) گفتند که  می فرمایند :(هرمومنی که گرفتاری مومنی را برطرف کند خداوند هفتاد گرفتاری دنیا و آخرت را ازو دور می کند) امید واریم همه ما مشمول این حدیث از امام (ع) قرار بگیریم.

 

کلمات کلیدی: توزيع گوشت