توزیع 270 بسته معیشتی در شب ولادت کریم اهل بیت (س) در بین خانواده های نیازمند
توزيع 270 بسته معيشتي در شب ولادت کريم اهل بيت (س) در بين خانواده هاي نيازمند

توزیع 270 بسته معیشتی در شب ولادت کریم اهل بیت (س) در بین خانواده های نیازمند

علي اکبري گفت:270 بسته معيشتي در شب ولادت امام حسن مجتبي (ع) توسط کانون فرهنگي هنري ميثاق توزيع شد .
شناسه خبر : 27039 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین ، روح الله علی اکبری مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق   در راستای کمک مومنانه گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت کریم اهل بیت (ع)  امسال خیّران با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج مالک اشتر ،پایگاه بسیج شهدا ،پایگاه بسیج ام ابیها (س) ،مرکز نیکوکاری شهدا ،و کانون فرهنگی هنری میثاق در این مرحله از رزمایش 270 بسته معیشتی با هزینه بالغ بر 810 میلیون ریال تهیه و توزیع نموند. 


وی  افزد: این توزیع  با هدف اجرای رزمایش همدلی و مواسات که مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوان داشتند دربین افراد نیازمند و قشر آسیب پذیر جامعه و آسیب دیده از کرونا که در طول این مدت  شناسایی  شده بودند صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق گفت :این بسته های معیشتی شامل برنج ، حبوبات ،روغن ،خرما ،مرغ و... با عنوان کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد. 

 

علی اکبری افزود:ما برنامه رزمایش و کمک مومنانه را در هرسال از ماه مبارک رمضان بصورت خودجوش و مداوم داریم که این توزیع در سال 1400 برای اولین بار بود که صورت گرفت و امیدواریم که بتوانیم در ماه های آتی نیز این برنامه ها را در سطح وسیع تری داشته  باشیم.