اجرای طرح ملی ایران قوی فضای انگیزشی و رقابتی را بین کانونها ایجاد کرد
اجراي طرح ملي ايران قوي فضاي انگيزشي و رقابتي را بين کانونها ايجاد کرد

اجرای طرح ملی ایران قوی فضای انگیزشی و رقابتی را بین کانونها ایجاد کرد

مدير کانون فرهنگي هنري کريم اهل بيت (ع) گفت:اجراي طرح ملي ايران قوي در سال گذشته فضاي انگيزشي و رقابتي را در کانونها ايجاد نموده بود.
شناسه خبر : 26596 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۳
محمد عبدالهی در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از قزوین پیرامون فعالیت های کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع)  گفت:امسال با توکل برخدا توانستیم در طرح ملی ایران قوی بصورت جدی تر از سال گذشته حضور پیدا کنیم و اعضای کانون نیز دربرنامه های این طرح شرکت نمودند.
 
فعالیت های کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع) در رواق دانش و رواق نور دارای بیشترین امتیاز بوده است و همین موضوع سبب شد که بعنوان کانون شایسته تقدیر انتخاب شویم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع) پیرامون طرح ملی ایران قوی گفت: فضای که سال گذشته با اجرای طرح ملی ایران قوی بود فضای انگیزشی و رقابتی بود و این موجب پویایی وعلاقه اعضای کانون هابه اجرای برنامه و ثبت اثار و هنرهای خود در این سامانه شد.
 
عبدالهی گفت :درسال گذشته برنامه های شنبه با کتاب که با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی ، خلاصه نویسی و شرکت در مسابقات کتابخوانی و مسابقات قرآنی و همچنین دیدار با خانواده شهید در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از جمله فعالیت های کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع) برای گروه سنی نوجوانان و جوانان است که می توان به آنها اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد :توجه ویژه به فضای مجازی در اجرای برنامه ها از نقاط قوت کانون بود که تحت عنوان موشن گرافی کتابخوانی طعم معرفت ، سلسله نشست های انجیل اهل بیت (ع) و نهج البلاغه ،برگزاری مسابقات کاریکاتور و شعر طنز  و همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه های بود که مورد استقبال مخاطبین در فضای مجازی شد.
 
وی همچنین خاطر نشان کرد: در ایام کرونا نیز اعضای کانون بصورت خودجوش در کمک های مومنانه و توزیع ماسک وضدعفونی معابر و مساجد حضور پر رنگی داشتند .