همکاری و همدلی بین اعضای کانون جوادالائمه(ع) سبب موفقیت در طرح ملی ایران قوی شد
همکاري و همدلي بين اعضاي کانون جوادالائمه(ع) سبب موفقيت در طرح ملي ايران قوي شد

همکاری و همدلی بین اعضای کانون جوادالائمه(ع) سبب موفقیت در طرح ملی ایران قوی شد

مدير کانون فرهنگي هنري جواد الائمه :موفقيت در طرح ملي ايران قوي نتيجه همکاري و همدلي اعضاي کانون باهم بود.
شناسه خبر : 26594 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۱
«علی رحیمی»  در گفتگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای فهما  ازقزوین گفت:همکاری و همدلی بین اعضای کانون جوادالائمه(ع)  سبب موفقیت در اجرای برنامه های کانون و فعالیت موثر دراجرای  طرح ملی ایران قوی شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد:امسال با کمک کانونهای زیر مجموعه و اعضای کانون توانستیم بعنوان کانون رابط برتر در طرح ملی ایران قوی انتخاب شویم.
 
وی عنوان کرد:امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) در فضای مجازی و کانون بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
رحیمی گفت:وجود برنامه های مختلف در طرح ملی ایران قوی انگیزه بیشتری جهت حضور جوانان و نوجوانان در مسجد و فعالیت های مسجد شد و توانستیم نتیجه مطلوب را نیز به دست بیاوریم.
 
رحیمی با بیان اینکه اعضای کانون از زمان شیوع بیماری کرونا اقداماتی در خصوص ضدعفونی و گند زدایی مساجد کردند گفت:توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع بسته های گوشت قربانی و تهیه ماسک و مواد ضدعفونی از جمله فعالیت های این کانون در ایام کرونا است.
 
وی عنوان کرد: حضور در دیدار با خانواده شهدا در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم ، توزیع کمک های مؤمنانه ،شنبه های با کتاب انجام برنامه های سرود و تئاتر در کانون و اجرای برنامه های ورزشی از دیگر فعالیت های این کانون می باشد.
 
وی خاطرنشان کرد :اقدام بسیار خوبی که امسال در طرح ملی ایران قوی صورت گرفت توجه جدی به مقوله هنرو به کارگیری آن توسط اعضای کانون بود که مورد استقبال ویژه قرار گرفت و باعث کشف استعداد های اعضای کانون در مسجد، محله وکانون شد که قبلا به آنها توجه ای ویژه نمی شد وهمین امر سبب شد که از این افراد برای شکوفایی استعدادهایشان  در برنامه ها ی کانون استفاده نمود.
 
  
وی خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند، آزاد سازی زندانی، اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در قالب مسابقات کتاب خوانی، عکاسی، دکلمه خوانی، نقاشی و غیره، برنامه های کاروان شادی در اعیاد مختلف و برنامه های میدانی و نمایشی فانوس اشک در شام غریبان از جمله برنامه های کانون در سال گذشته بوده است.
رحیمی یادآور شد: توزیع نان صلواتی، برگزاری ویژه برنامه ولادت امام نهم امام جواد (ع)، پویش کمک رسانی به مردم نیازمند در روز ولادت امام جواد، برنامه های افطاری ساده، تهیه پیتزا برای کودکان نیازمند و غیره از دیگر برنامه هایی است که در طول سال گذشته توسط کانون جواد الائمه قزوین اجرایی شده است.